sobota, 30 stycznia 2016

Rozdział 3:Każdy jest zakochany

Sam
Czytałem książkę, ale dosiadła się do mnie Nicole i zaczęliśmy sobie rozmawiać na różne tematy. Ona jest osobą, którą podziwam, bo żadna dziewczyna nigdy nie była dla mnie taka miła itk ona się postawiła Tomowi i Barto, więc głównie dzięki niej nic mi nie jest. Bardzo ją lubię i chyba powinienem się jej odwdzięczyć i zaprosić gdzieś, ale za bardzo się wstydzę... no nic trzeba iść po Alexa, bo zaraz będziemy mieli okienko w czasie lekcji..

Christian
Poszedłem schodami do piwnicy, bo niedługo przyjdzie cała paczka, a tam zobaczyłem Emmę.
C.- Cześć Emma, co ty tu robisz?
E.- A ty co tu robisz ?
Nagle weszła tu cała paczka...
A.-O jak miło, że już wszyscy tu jesteśmy. Chcę wam przedstawić moją dziewczynę Emmę, która do nas dołączy...

---KONIEC ROZDZIAŁU TRZECIEGO---

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz