sobota, 30 stycznia 2016

Rozdział 4: Jestem w szoku

Christian
Kiedy dowiedziałem się, że Alex i Emma są razem już od czasów wakacji to zdziwiłem się. Przecież Alex nie wspominał o niczym takim. Emma też mogła mnie uświadomić, że jest w związku to nigdy bym się angażował, ale już za późno...

Nicole
Nic nie rozumiem...przecież przez całe wakacje Alex był mi taki bliski i sądziłam, że to odwzajemnia. Jednak okazuje się, że miał kogoś na boku... jaka na byłam głupia, że się zakochałam, ale już za późno...

Emma
Nie miałam pojęcia, że Christian i Alex są przyjaciółmi. Jest mi głupio, że mu nie powiedziałam o Alexie, ale ja coś czuję kiedy Christian jest w pobliżu. Ale nie co ja mówię... mam kochanego chłopaka dosyć wymysłów...

Alex
Tak się cieszę, że zrobiłem i niespodziankę, i że w końcu się poznają. Mam nadzieję, że wszyscy będziemy się świetnie dogadywać.
A.- No dalej, poznajcie się. Więc to jest Christian, Nicole i Sam. Moi najlepsi przyjaciele.
E.- Cześć wszystkim jestem Emma i cieszę się, że mogę was poznać.
C.- Przepraszam Cię Alex, ale muszę iść na pierwszy trening, bo mam szansę zostać kapitanem drużyny... ah Emma miło Cię było poznać...
A.- Spoko, powodzenia i do zobaczenia jutro.

Christian
Nie mogłem wytrzymać musiałem wyjść, ale i tak spieszyłem się na trening... mam szansę zostać kapitanem, ale słyszałem, że ten okropny Tom też jest w drużynie i ma zamiar wygryźć konkurencje, ale dam z siebie wszystko, a wyniki będą jutro. Oby mi się udało, bo chociaż jestem załamany to muszą wziąć się w garść i iść naprzód...

---KONIEC ROZDZIAŁU CZWARTEGO---

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz