niedziela, 31 stycznia 2016

Rozdział 6: Weekend

Alex
W końch wolne od szkoły. Zaprosiłem Emmę do wesołego miasteczka, które jest w pobliżu. Musimy w końcu iść na tę wymarzoną randkę. Będzie super 😁

Sam
Spotkam się dzisiaj z Nicole. Wiem, że przez ostatnie dni była smutna, więc mam zamiar ją rozweselić i obejrzymy u niej jakiś film. Bardzo się cieszę, że mamy taki dobry kontakt.

Emma
Za chwilę mam randkę z Alexem. Mam nadzieję, że dzięki dzisiejszemu dniu zapomnę o tej sytuacji z Christianem. Na pewno będzie cudownie. Och, słyszę już dzwonek do drzwi to pewnie on...
E.- Alex, jesteś już <3
A.- Czy moja dziewczyna jest gotowa na wesołe miasteczko ?
E.- Nie mogę się doczekać

Nicole
Oglądaliśmy z Samem film. Wybrałam film "Whiplash". Skończył się, a Sam zauważył, że niezbyt się skupiłam na filmie, bo byłam zamyślona...
S.- Czemu jesteś taka zamyślona? Film Cię zanudził ?
N.- Nie, chyba muszę Ci się przyznać, że chodzi tu o moje stosunki z Alexem. My w czasie wakacji codziennie oglądaliśmy filmy i po prostu jest mi przykro, że on nie ma już dla mnie czasu...
S.- Rozumiem, ale czy ty czujesz do niego coś więcej niż przyjaźń ?
N.- Sam, coś ty on ma dziewczynę, ja tylko jesten smutna, że już nie spędzam z nim tyle czasu.
S.- Teraz masz mnie, razem możemy robić wszystko to co zechcesz.
N.- Dziękuję Ci Sam jesteś kochany
S.- Teraz już pójdę, bo babcia na mnie czeka, mogę po Ciebie przyjść w Poniedziałek jeśli chcesz.
N.- Jasne, że chce. To do poniedziałku ☺

Alex
Spędziłem z Emmą świetne popołudnie. Najpierw byliśmy na karuzeli, później na wspinaczce, zjedliśmy watę cukrową i czekaliśmy na zachód słońca w parku i zakończyliśmy ten dzień romantycznyn pocałunkiem...

---KONIEC ROZDZIAŁU SZÓSTEGO---

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz